Lammin Betonilla tutkittiin kesäkuussa ammattiasiakkaiden asiakastyytyväisyyttä ja sitä, kuinka todennäköisesti asiakkaat suosittelisivat Lammia muille. Saimme kyselystä erinomaiset tulokset ja teemme jatkossakin kaikkemme, että yhteistyö kanssamme olisi sujuvaa ja kokemus olisi myös suositteluiden arvoinen.
”Erittäin asiallinen myyjä. Tulen suosittelemaan lämpimästi kaikille teidän tuotteita ja palvelua. Jos ja kun tarvitsen kivituotteita jatkossa, tulen ehdottomasti käyttämään teidän tuotteita.” B2B-asiakastyytyväisyyskyselyn 06/24 vastaus.
Asiakkaan kokemuksella on väliä
Meille on merkityksellistä, että tunnemme asiakkaamme ja se on yksi syy, miksi mittaamme asiakastyytyväisyyttä säännöllisesti. Haluamme jatkuvasti kehittyä ja tarjota asiakkaillemme parhaita kivirakentamisen ratkaisuja ja palvelua.
Viimeisin ammattiasiakasmyynnin asiakastyytyväisyystutkimus järjestettiin kesäkuussa. Siihen vastasi 17 % ammattiasiakasmyynnin kautta tuotteitamme tilanneista asiakkaista. Tässä muutamia asiakkaidemme palautteista: ”Lammin Betonin kanssa yhteistyö on sujunut erittäin hyvin!”, ”Suosittelen, palvelunne oli ystävällistä ja nopeaa.”, ”Tulen suosittelemaan lämpimästi teidän tuotteita ja palvelua.”. Olemme kiitollisia jokaisesta annetusta avoimesta palautteesta ja arvostamme asiakkaidemme kyselyyn käyttämää aikaa. Jokainen vastaus on luettu ajatuksella läpi ja kaikki kehitysehdotukset on huomioitu.
”Myyjältä saanut aina asialliset vastaukset järkevässä aikataulussa. Lisäksi erityismaininnan ansaitsee alihankintakuljettajat. Kuljettajat ollut selvästi ammattilaisia ja muutenkin purut hoidettu toivotulla tavalla.” B2B-asiakastyytyväisyyskyselyn 06/24 vastaus.
Asiakkaiden kokemuksen mittari NPS
Kuinka todennäköisesti suosittelisit Lammin palvelua tai tuotteita? Tämä oli yksi tärkeimmistä kysymyksistä kesäkuussa tehdyssä ammattiasiakasmyynnin asiakastyytyväisyystutkimuksessa. Asiakkaat antoivat meille arvion sen hetken asiakaskokemuksesta sekä suositteluhalukkuudesta, jota mitataan NPS-luvulla eli suositteluindeksillä.
NPS eli Net promoter score kuvaa suositteluindeksiä eli antaa tietoa siitä, millainen on asiakkaiden kokemus yrityksen asiakaspalvelusta, tuotteista sekä palveluista. Lisäksi se kertoo, kuinka tyytyväisiä asiakkaat ovat, ja millainen yrityksen maine on. Jos yrityksen NPS-pisteet ovat yli 0, voidaan ajatella, että suurin osa asiakkaista suosittelisi yritystä, yli 50 NPS-pistettä on jo puolestaan erinomainen.
”Meillä on yli 10 vuoden kokemus Lammin tuotteista. Mittatarkkuus on erinomainen verrattuna muiden vastaaviin tuotteisiin. Nopea toimitus myös plussaa.” B2B-asiakastyytyväisyyskyselyn 06/24 vastaus.
Kesäkuun asiakastyytyväisyyskyselyn NPS-pistemäärä oli 90, eli aivan huippuluokkaa! Teemme jatkossakin kaikkemme, että saamme pistemäärän pysymään näin korkealla tasolla. Kiitos jokaiselle asiakastyytyväisyyskyselyyn vastanneelle.
Otamme palautetta vastaan milloin tahansa. Palautetta voi jättää meille lomakkeella tai olla suoraan yhteydessä myyntiimme. Kaikki ammattilaismyynnin yhteystiedot löytyvät täältä.